Vi gör det enklare att driva restaurang

Våra smarta produkter gör det enklare att ta emot beställningar och ta betalt – så att du kan göra det du brinner för.

Hur gör vi det enklare att driva restaurang?

Vi gör det enklare att driva restaurang genom att samla och automatisera alla viktiga flöden – så att du kan ägna mer tid åt gästerna och maten, och mindre tid åt administration, dubbelarbete och stressiga rusningstider.

Mer konkret...

Hur exakt gör vi det enklare?
– Vår plattform hanterar både bords­beställningar, express­kassa, online­orders och leverans­plattformar – allt samlat i samma system.

– Du slipper ha flera tablets, flera appar och flera system — vilket minskar fel, sparar tid och gör det överskådligt.
– Exempelvis vid expresskassan: gästen får fria tillval som extra sås, dryck eller tillbehör – vilket enligt Qopla ökat genomsnittskvittot med upp till ca 32 %.

– Det betyder att du får högre intäkt per gäst utan att involvera personal.
– Genom självbetjäning (ex. QR-koder vid bord eller expresskassor) och ett system som hanterar beställningarna kan personalen fokusera på bättre service.

– Färre stressade arbetsflöden i köket och i kassan – vilket förbättrar både arbetsmiljön och gästupplevelsen.
– Systemet är designat för att komma igång snabbt – från kundregistrering till försäljning inom 2 veckor.
– Oavsett om du har en food-truck, lokal restaurang eller en kedja så funkar Qopla för alla.
– Du får live-statistik och insikter: Vad säljer bäst? Vilka tider är mest tryck? Vilka rätter tar längst tid? Genom att ha kontroll över dessa variabler kan du agera och ta rätt beslut.
– Optimera menyer, anpassa bemanning och kontrollera marginaler mer effektivt.

Vad Vi Erbjuder

Oavsett om du driver en foodtruck eller flera restauranger funkar Qopla lika bra. Starta enkelt och skala upp när du vill. Vi har allt du behöver i vårt ekosystem.

Varför Qopla?

Öka försäljningen
Qopla rekommenderar olika tillval automatiskt i slutet av varje beställning. 
Det ökar snittnotan, varje dag.
Sänk personalkostnaderna
Att anställa är dyrt. Låt oss ta hand om beställningarna. Du slipper lägga tid på att anställa och utbilda extra personal.
Kom igång snabbt
Vi har skapat våra produkter för människor som har fullt upp. De är enkla att komma igång med och lätta att använda.